Bag of Gold (550)
550 sztuk złota Battle Islands (waluta premium) Kup pakiet Bag of Gold i zwiększ swój budżet w Battle Islands. Złoto umożliwia natychmiastowe ukończenie budowy i szybkie wzmocnienie linii frontu!