Baba Yaga: Świątynia wiedźmy
W syberyjskiej dziczy jest las, do którego lepiej nie wchodzić. Zaginęli tam członkowie radzieckiej wyprawy. Lara wkracza do Złowrogiej doliny, szukając kogoś, a znajduje koszmar, którego nie sposób wyjaśnić. Czy Baba Yaga jest złym duchem tego lasu? A może legenda ma drugie dno? Podczas nowej, trzygodzinnej rozgrywki, Lara spotka nowych przeciwników, zbada nowy grobowiec i rozwiąże zagadki sprzed dziesiątków lat, a na koniec zmierzy się z pradawnym złem. Dodatek zawiera nowy strój oraz łuk.