Awanturnicze wakacje
Pakiet strojów do gry Ultra Street Fighter IV. Zawiera wakacyjne stroje dla następujących zawodników: Zangief, E.Honda, Rufus, Abel i El Fuerte. Zarzuć nowe wdzianka i pokonuj rywali w wielkim stylu! *Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.