Automatyczny Klikacz Zombie
Daj swoim palcom odpocząć, pobierając specjalną wersję nowiutkiego Automatycznego Klikacza Zombie. Otrzymasz 1 Automatyczny Klikacz oraz specjalną skórkę zombie.