Automatyczny Klikacz Kwadrata i Glutka
Daj swoim palcom odpocząć, pobierając specjalną wersję nowiutkiego Automatycznego Klikacza Kwadrata i Glutka Otrzymasz 1 Automatyczny Klikacz oraz specjalną skórkę Kwadrata i Glutka.