Autobahn Police Simulator 3: Off-Road
Podejmij się nowych misji w rozszerzonym trybie fabularnym i rozwiązuj sprawy z pomocą nowych mechanik rozgrywki, takich jak sprawdzanie dowodów. Oprócz nowych misji w trybie fabularnym dodatek „Off-Road” zawiera również rozszerzony tryb swobodnej gry, w którym wprowadzono wiele nowych wypadków. Ścigaj przestępców na odległych terenach z pomocą nowego członka zespołu: psa! Dzięki swoim wyczulonym zmysłom twój czworonogi partner pomoże ci znaleźć i aresztować podejrzanych. Masz też do dyspozycji nowy radiowóz przeznaczony do jazdy po bezdrożach – pozwoli ci on dogonić przestępców podczas długich pościgów w każdych warunkach. Ruszaj nawet w najtrudniejszy teren i zatrzymaj sprawców, którzy próbują uciec przed sprawiedliwością. Nowa rozrywka – układanie kamieni – pozwala zrównoważyć emocjonującą pracę w policji i pomaga zachować trzeźwość umysłu. Co powiesz na nowe wyzwania? Czas przywrócić porządek w tym chaosie!