Atak okrętów podwodnych!
Legendarna gra jest teraz w grafice 3D! Poruszaj swoim okrętem podwodnym po kuli ziemskiej przez niebezpieczne poziomy. Spotkaj, angażuj i atakuj strategiczne okręty podwodne, korwety i ciężkie pociski rakietowe, używając różnych rodzajów uzbrojenia. Z powietrza wrogie okręty są wspomagane przez helikoptery i myśliwce odrzutowe, które również musisz pokonać, ostrożnie unikając pola minowego, szybko budując wokół siebie w głębinach oceanu.