ASTRONEER - PAKIET SPORTOWY
Aby uczcić naszą siódmą rocznicę od wczesnego dostępu i zbliżającą się piątą rocznicę wersji 1.0, wypuszczamy ten pakiet wsparcia z zupełnie nowym kombinezonem! Dla tych, którzy są z nami od samego początku, ten zestaw jest sposobem na wsparcie System Era i przyszłych aktualizacji Astroneer. Czujecie się trochę winni, gdy co roku ogłaszamy kolejną mapę drogową wypełnioną darmowymi aktualizacjami? Oto mały sposób, aby nam podziękować i zapewnić, że będziemy mogli nadal tworzyć niesamowitą zawartość. Kombinezon Athleisure to zupełnie nowy kombinezon Astroneer dostępny wyłącznie w tym pakiecie, wraz z niektórymi z naszych ulubionych zestawów kosmetycznych. Oprócz kombinezonu przywracamy bardzo pożądaną paletę i przyłbycę "Vintage" z naszych archiwów! ZAWIERA: KOMBINEZON SPORTOWY NA LUZIE ORBITALNA LAMPA ZABYTKOWA CZERWIEŃ ZABYTKOWY EMBLEMAT ZASTRZEŻENIE: Jeżeli wcześniej kupiłeś którykolwiek z pojedynczych obiektów w zestawie, otrzymasz automatycznie w grze wartość poszczególnych obiektów w postaci grantu QBIT do wykorzystania przy przyszłych zakupach w EXO Outfitters! Zestaw Vintage nie ma wartości QBIT.