Asterigos: Call of the Paragons
Zbliża się czas Trójcy, wśród niespokojnych duchów czempionów miasta Aphes zapanowało wzburzenie, a w całym mieście pojawiają się szczeliny prowadzące do Phantasmy. Hilda musi stanąć na wysokości zadania i dowieść, że jest bohaterką, która zdecyduje o losie Aphesu.