Assetto Corsa – dodatek aktualizacyjny Performance Pack UPGRADE DLC
Dodatek aktualizacyjny Assetto Corsa Performance Pack UPGRADE DLC jest przeznaczony w pierwszej kolejności dla tych graczy, którzy złożyli zamówienie przedpremierowe na grę i otrzymali dodatek Performance Pack DLC, ale zależy im także na dodatkowych samochodach z pakietu Prestige Pack. Nie kupuj tego produktu, jeśli już masz pakiet Prestige Pack. W skład dodatku aktualizacyjnego Performance Pack UPGRADE wchodzi sześć następujących samochodów: Ford Mustang 2015, Lamborghini Gallardo SuperLeggera, Nissan GT-R Nismo 2014, Toyota GT-86, Audi A1 S1 oraz BMW M4 Coupe.