W oszałamiającym świecie nordyckich mitów, najeźdźcy lodu i ognia zagrażają przyszłości Dziewięciu Światów. Królestwo karłów, Svartalfheim, chyli się ku upadkowi, a wśród tego chaosu umiłowany syn Odyna, Baldur, zostaje uwięziony przez nieśmiertelnego ognistego olbrzyma, Surtra. W Assassin’s Creed Valhalla: Świcie Ragnaröku, najbardziej ambitnym rozszerzeniu fabularnym w dziejach serii, Eivor musi wziąć swe przeznaczenie we własne ręce, wcielając się w postać Odyna, nordyckiego boga wojny i mądrości. Rozwiń nowe boskie moce podejmując się arcytrudnego zadania w zapierającym dech świecie. Poznaj legendarną wikińską sagę i ocal swojego syna w obliczu zagłady bogów. Rozszerzenie wymaga podstawowej gry Assassin's Creed Valhalla.