Assassin's Creed Valhalla: Świt Ragnaröku - Pakiet Zmierzchu
Zamów już teraz przedpremierowo, a otrzymasz natychmiastowy dostęp do Pakietu Zmierzchu, który zawiera: - Zestaw wyposażenia Zmierzch, - Topór Algurnira, - Skórkę wierzchowca Havardra, - Skórkę kruka Posłaniec Dellingra Przygotuj się do walki i pokaż wszystkim, jak wygląda wybraniec bogów! Rozszerzenie oraz dostęp do tego dodatkowego pakietu wyposażenia wymaga podstawowej gry Assassin's Creed Valhalla.