Assassin's Creed Syndicate - Pakiet Wiktoriańskie Legendy
Pakiet Wiktoriańskie Legendy to hołd złożony najbardziej znanym powieściom z czasów królowej Wiktorii. Podwodne przygody, wampiry oraz potwory będące dziełem ludzkich rąk powrócą do życia w postaci kunsztownie wykonanych broni oraz wyposażenia, które z pewnością zapewni Jacobowi i Evie przewagę nad Templariuszami. Ta sztuczka Animusa zawiera odzienie dla Evie, trzy nowe typy broni i dwa elementy wyposażenia. Aby skorzystać z tych przedmiotów, gracz musi być na poziomie 7.