Assassin's Creed Syndicate - Pakiet Steampunk
Nadaj swemu arsenałowi parową moc, dzięki zestawowi nowych przedmiotów opracowanych przez najbardziej twórcze i niezwykłe umysły epoki rewolucji przemysłowej. To zhakowanie Animusa zawiera zbiór mechanicznych cudeniek: odzienie dla Jacoba, trzy nowe typy broni i dwa elementy wyposażenia. Aby skorzystać z tych przedmiotów, gracz musi być na poziomie 7.