Pomóż Duleepowi Singhowi w jego staraniach o odzyskanie należnych mu praw do tytułu maharadży. W pogoni za swym dziedzictwem wejdzie on w drogę Templariuszom i wystawi na próbę swą przyjaźń z królową. Oto dziesięć zupełnie nowych misji osadzonych w Londynie! Pakiet misji będzie dostępny po ukończeniu Sekwencji 3.