Assassin's Creed Shadows – przepustka sezonowa
Przepustka sezonowa dla Assassin's Creed Shadows zapewnia dostęp do zadania dodatkowego w dniu premiery, innej zawartości do odblokowania, a także dwóch nadchodzących rozszerzeń.