Walcz jako jeden z najwspanialszych wojowników Juliusza Cezara dzięki pakietowi rzymskiego centuriona. Zarzuć na siebie lwią skórę dzikich żołnierzy i uzupełnij zestaw wyposażenia o dwie sztuki broni, tarczę oraz wierzchowca.