Horus, egipski bóg niebios, okazał asasynom łaskę, podarowując im wyjątkowy strój. Wsiądź na grzbiet Apophisa, unikalnego wielbłąda nazwanego imieniem wężowego demona, i uzbrój się w dwa łuki oraz tarczę godne bogów.