Assassin’s CreedⓇ Odyssey – The Fate of Atlantis – Episode 3: Judgment of Atlantis
Udaj się do baśniowego miasta rodem z legend, spotkaj potężnego Posejdona i odkryj przeznaczenie tej krainy w ostatniej części Losu Atlantydy!