Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Los Atlantydy – Część 2: Męki Hadesa
Przejdź przez wrota podziemnego świata i pomóż zbłąkanym duszom odnaleźć spokój, próbując przy tym przechytrzyć samego Hadesa.