Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Dziedzictwo Pierwszego Ostrza
Stań do walki u boku legendy, która jako pierwsza używała Ukrytego Ostrza - broni, która zmieniła bieg historii. Dowiedz się, dlaczego Asasyni wybrali walkę z ukrycia. Dziedzictwo pierwszego ostrza składa się z 3 epizodów, które będą systematycznie udostępniane graczom.