Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Dziedzictwo Pierwszego Ostrza – Episode 3: Bloodline
Wszystkie twoje wysiłki wiodły cię ku tej chwili w twojej rozprawie z Zakonem Starożytnych. Odłóż na bok waśń z Dariuszem i zmierz się z tymi, którzy polują na ciebie i twoich bliskich, w Rodowodzie, ostatnim rozdziale Dziedzictwa Pierwszego Ostrza.