Assassin's Creed Mirage – pakiet ulepszeń mistrza asasynów 2
Popraw swoje doświadczenia z gry w Assassin's Creed Mirage z tym pakietem ulepszeń, który zawiera: - Pakiet pioruna: uderzaj potężnie niczym grom i szybko jak błyskawica, dzierżąc w dłoniach tę śmiercionośną broń. Ten pakiet broni zawiera miecz i sztylet. - Pakiet dżinna: przebierz się za dżinna i powoli wysysaj z przeciwników życie, przesuwając wzdłuż ich żył czubkami swoich zatrutych ostrzy. Ten pakiet zawiera odzienie, miecz i sztylet. - Pakiet ognistego demona: przyzywaj z zaświatów diabelskie potwory i za pomocą płonącej broni wydzieraj dusze z ciał swoich wrogów. Ten pakiet zawiera odzienie, miecz, sztylet, skórkę wierzchowca, skórkę orła oraz barwnik odzienia. - Pakiet mistrza asasynów: „Z ciemności wyjdziesz ku światłu”. Odzwierciedlenie tych słów widać wyraźnie w wyglądzie tych charakterystycznych szat asasyna. Ten pakiet zawiera cztery stroje. - Pakiet strażniczy: zadbaj o to, aby tajemnice Pierwszej Cywilizacji pozostały ukryte wśród piasków, przebierając się za strażnika starej świątyni. Ten pakiet zawiera strój i skórkę wierzchowca. W zestawie także cyfrowy artbook oraz wybrana ścieżka dźwiękowa z gry, dostępne pod adresem assassinscreedmirage.com\digital-artbook. Ta zawartość wymaga do uruchomienia podstawowej gry Assassin's Creed Mirage.