Zbadaj nowe miejsca i odkryj sekrety Czarnej Wyspy, Wyspy Tajemnic i Ofiarnej. Znajdź ukryte skrzynie ze skarbami, aby zdobyć dostęp do nowych szat i broni dla Edwarda, jak również galionów i żagli dla twojego statku, Kawki. Wyróżnij się w grze wieloosobowej dzięki nowym i wyjątkowym zestawom ubrań, portretów, tytułów, reliktów i emblematów!