art of rally: australia dlc
Wróć za kierownicę dzięki art of rally: australia dlc i zapnij pasy, aby przeżyć niezapomnianą przygodę w terenie. *6 etapów rajdowych i 1 lokalizacja do jazdy swobodnej* Przenieś swój styl jazdy na 6 nowych, oszałamiających tras, ścigając się po zakurzonych szlakach i asfalcie przez lasy eukaliptusowe i pola, lub zrelaksuj się i eksploruj teren w jeździe swobodnej. Etapy rajdowe ● gum scrub ● toorooka ● nulla nulla ● comara canyon ● lake lucernia ● wombamurra Jazda swobodna ● comara *4 nowe auta, 2 nowe utwory* Opanuj cztery nowe auta - od zwinnych hatchbacków po eleganckie sedany. ● the rotary kei ● das scholar ● das maestro ● the kingpin Jako ścieżkę dźwiękową do podróży na odludzie dodaliśmy 2 nowe utwory, które sprawią, że głowa będzie podskakiwać, a stopy stukać. Nagrane z użyciem didgeridoo przez Tatreal. *niesamowita fauna* Miej oczy szeroko otwarte na nowych przyjaciół! Kangury i emu będą towarzyszyć Ci w podróży, aby zapewnić Ci najlepsze australijskie wrażenia.