Armello – Skórka Bohatera: Zwiadowca Barnaby
Barnaby nie dba o to, że miano Zwiadowcy Królików to wielki zaszczyt. Ta nazwa po prostu mu się spodobała. Skórki Bohaterów to ulepszenia wyglądu dla poszczególnych Bohaterów Armello! Niech znajomi i wrogowie ci pozazdroszczą!