Armello – Skórka Bohatera: Wąsacz Mercurio
Podstawą idealnego kamuflażu każdego chytrego szczura jest sprawdzony wąs i niezawodne alter ego. Skórki Bohaterów to ulepszenia wyglądu dla poszczególnych Bohaterów Armello! Niech znajomi i wrogowie ci pozazdroszczą!