Armello – Skórka Bohatera: Strażnik Górski Thane
Thane Szarogrzywy, Strażnik Górskich Zmór, nie unika bitwy, zwłaszcza gdy ma na sobie uświęconą zbroję. Skórki Bohaterów to ulepszenia wyglądu dla poszczególnych Bohaterów Armello! Niech znajomi i wrogowie ci pozazdroszczą!