Armello – Skórka Bohatera: Pan Zasłony Sargon
Bycie Panem Zasłony to bycie panem samej śmierci. Kto zna sekrety śmierci, czegóż miałby się obawiać? Skórki Bohaterów to ulepszenia wyglądu dla poszczególnych Bohaterów Armello! Niech znajomi i wrogowie ci pozazdroszczą! Uwaga: Ten dodatek wymaga zawartości do pobrania Armello – Pakiet Bohaterów: The Usurpers.