Armello – Skórka Bohatera: Mężny Ghor
Nawet Ghor rozumie znaczenie dobrej obrony… Rzecz w tym, że często o tym zapomina. Skórki Bohaterów to ulepszenia wyglądu dla poszczególnych Bohaterów Armello! Niech znajomi i wrogowie ci pozazdroszczą! Uwaga: Ten dodatek wymaga zawartości do pobrania Armello – Pakiet Bohaterów: The Usurpers.