W ARK: Genesis kontynuuj historię ARK, przemierzając egzotyczne nowe światy dzięki zupełnie nowej rozgrywce opartej na misjach. Odkrywaj, używaj i opanuj nowe stworzenia, nowe przedmioty rzemieślnicze, broń i struktury, jakich nigdy wcześniej nie widziałeś! Wraz z odcinkiem Genesis 2 saga dobiegła końca i czekają na Ciebie setki godzin nowej, opartej na fabule rozgrywki w ARK!