Arcade Paradise - Vostok Inc. Pinball
Lubisz moolah? TERAZ twój salon może zrobić jeszcze WIĘCEJ MOOLAH dzięki VOSTOK INC PINBALL! Świętuj kosmiczny kapitalizm dzięki najnowszej zawartości do pobrania dla gry Arcade Paradise, która daje możliwość spełnienia marzeń mistrza pinballu dzięki funkcji przechylania i misjom zaprojektowanym tak, by maksymalnie przetestować twój refleks! Gra opiera się na kultowym hicie – strzelance typu twin-stick o tej samej nazwie! Testuj swoje umiejętności za pomocą szeregu misji i funkcji, aby zwiększyć mnożniki oraz uruchomić tryb multikulki, co zapewni ci MAKSIMUM MOOLAH! Gra zawiera: – Różne kąty kamery – Funkcję powrotu – Cele ratujące kulkę – Zniszczenie UFO zapewniające dodatkowe kulki! – Różne mnożniki – MULTIKULKĘ! – I to nie wszystko! Jakby coś, zawsze możesz raz przechylić stół (albo i trzy razy...) Vostok Inc. Pinball zawiera także nowe cele w grze oraz globalny ranking online!