Arcade Paradise - Kung Fury: Street Rage
"Przenieś się do innego wymiaru w miodnej bijatyce KUNG FURY: STREET RAGE od „HelloThereGames”, twórców uznanego przez krytyków tytułu AVICII Invector. Kung Fury : Street Rage to pierwsza licencjonowana gra dostępna jako automat w grze wraz z ponad 35 innymi grami Arcade Paradise. Możesz zagrać w nią JUŻ TERAZ. Dodatek wprowadza do gry rankingi online, w których możesz rywalizować z innymi właścicielami salonów, a także zadania/cele do realizacji w gospodarce Arcade Paradise! Kung Fury : Street Rage Jest rok 1985. Pełne przemocy ulice Miami mogą wysprzątać tylko niepokonany glina i mistrz sztuk walki oraz 3 twardych agentów ze wszystkich stron czasoprzestrzeni! Wybierz wojownika Wybieraj spośród 4 postaci – każda z własnymi zdolnościami, stylem gry i wytrzymałością, i zacznij oczyszczać ulice miasta z szumowin, aby zdobyć jak najlepszy wynik! - Kung Fury : Wyważony wojownik z przeciętną pulą zdrowia, którego ciosy pięścią rażą wrogów prądem. - Hackerman : Niezwykle groźny, ale wrażliwy na ataki wojownik łączący gadżety rodem z sci-fi z niesamowitą szybkością. - Barbarianna : Ta wojowniczka walczy toporem i potężnym minigunem – tylko uważaj na jej niewielką pulę zdrowia! - Triceracop : Ten gatunek nigdy nie wyginie. To dinozaur ze spluwą, MNÓSTWEM spluw! I mnóstwem zdrowia! Walcz z hordami wrogów Ta gra arkadowa na dwa przyciski cechuje się BRUTALNĄ rozgrywką. Zasady gry są proste, ale opanowanie jej do perfekcji stanowi nie lada wyzwanie – z czasem fale wrogów są coraz szybsze i bardziej zróżnicowane! Wróć do lat 80. Autentyczna rozgrywka rodem z salonów gier z grafiką retro stylizowaną na filmy na kasetach i synthową ścieżką dźwiękową skomponowaną przez szwedzkie legendy muzyki elektronicznej Mitcha Murdera i Joela Erikssona. Poczuj furię w salonie gier! Podkręć atmosferę dzięki KUNG FURY: STREET RAGE – grze dostępnej w formie nowego, wspaniałego automatu w dodatku DLC do Arcade Paradise, który wprowadza nowe zadania, cele i rankingi! "