Ara: History Untold, John A. Macdonald
Pierwszy premier Kanady, John A. Macdonald, zajmuje swoje miejsce na arenie międzynarodowej. Posiada unikalny zestaw cech zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu aktualizacji 1.1 panelu rzemiosła i jest udostępniany za darmo wszystkim graczom Ara. Dziękujemy za grę!