Kup 10 egzotycznych fragmentów* Egzotyczne fragmenty to waluta w grze używana do zdobycia elementów personalizacji do artefaktów Apex i wybranych mitycznych broni do walki wręcz. Można je także wykorzystać do zakupów w egzotycznym sklepie. *Wymaga gry Apex Legends (dostępnej osobno) oraz wszystkich aktualizacji. Egzotyczne fragmenty nie są dostępne w Belgii.