Anno 1800: Pakiet rozrywkowy
Pakiet rozrywkowy ma dla ciebie 16 nowych i ślicznych ozdób, dzięki którym możesz dodać do swojej wyspy kolejne atrakcje: - Zachwyć swych mieszkańców zapierającą dech kolejką górską – to największa ozdoba w historii Anno! - Zmodernizuj panoramę miasta pięknym diabelskim młynem. - Zapewnij swoim mieszkańcom klasyczną rozrywkę, taką jak pomiar siły czy ścianka z fotografiami. - Tchnij życie w swój park rozrywki i umieść w nim prawdziwych artystów, takich jak sprzedawców balonów, malarzy portrecistów czy ulicznych kataryniarzy.