Animal Avalanche Pack
Zwierzęcy magnetyzm! Odblokuj 10 nowych dzikich zwierząt w pakiecie „Lawina zwierząt”! Znajdziesz tu całe spektrum królestwa zwierząt, od uroczych psów akita i pand po egzotyczne jednorożce i yeti!