All You Can Eat Add-on Pack
Zestaw dodatków w promocyjnej cenie! W zestawie znajdują się cztery poziomy (Mountain, Big Eater, Championship III oraz Highway II), trzy skórki (Dig Dug, Rally-X oraz Pac is Back), a także dwa utwory muzyczne (Pac Steps oraz Reentrance). Te dodatki można również nabyć osobno.