Agents of Mayhem - Lazarus Agent Pack
Walka ewoluowała jeszcze bardziej. Próbka serum zmieniła Lazarus w śmiercionośną hybrydę kobiety i maszyny. To apogeum ewolucji zdolne walczyć z każdym, kto myśli inaczej. Dostępne 30 dni po premierze.