Agency Gun Pack
Pobierz Zestaw Broni Agencyjnej i zdobądź dostęp do trzech rodzajów broni, z ulepszonymi celownikami laserowymi lub tłumikami. Agencyjny Jagd P22G; współczesny pistolet najwyższej klasy, Agencyjny HX UMP; potężny pistolet maszynowy dużego kalibru oraz agencyjny SPS 12; brutalna strzelba półautomatyczna.