Przejdź na wersję Age of Wonders: Planetfall Deluxe Edition, która obejmuje podstawową grę i zawartość Deluxe Edition. W skład Deluxe Edition wchodzą: Ekskluzywny kostium awatara Jack Gelder Bravado Bundle Cosmetic Pack Nic nie podkreśla bardziej, że „Jesteśmy tu po to, by odbudować społeczeństwo na nasze podobieństwo” jak pierwszorzędna chusta. Spacerpunk Cosmetic Pack Twój styl nie wpisuje się w zasady upadłego galaktycznego społeczeństwa! Infested Worlds Scenario Planet Przetrwaj w świecie opanowanym przez obcą florę i faunę zdominowanym przez frakcje Kir’ko!