Age of Wonders 4: Standard Edition
Zamów w przedsprzedaży Age of Wonders 4 i zdobądź: ◾Podstawowa gra Age of Wonders 4 ◾Władca Aric Rex ◾Lwia zbroja płytowa ◾Athlańska korona ◾Imperialna peleryna Władaj krainą fantasy, której to TY nadasz kształt w Age of Wonders 4! Odkrywaj magiczne krainy w znanym z Age of Wonders połączeniu strategii 4X i taktycznej walki turowej. Kontroluj frakcję zmieniającą się wraz z imperium, które powiększasz z każdą zagraną turą. Nagradzana seria studia Triumph Studios wkracza w nową epokę, wynosząc na wyższy poziom ikoniczne budowanie imperium, aspekty fabularne i prowadzenie wojny. System wydarzeń fabularnych i możliwości konfiguracji imperiów zapewniają niepowtarzalne wrażenia z gry, gdzie każda rozgrywka dodaje nowy rozdział do stale rozwijającej się historii. Królowie-czarownicy powrócili do tych krain, by rządzić nimi jak bogowie pośród śmiertelników. Zbierz księgi magii i posiądź zawartą w nich wiedzę oraz przygotuj swój lud do epickiej bitwy, która nada kształt przyszłym wiekom.