Age of Wonders 4: Archmage Attire (PC)
Czarownikom z Przystani Magii nie brakuje gustu, a ich styl odzwierciedla ich wielkie osobowości i ambicje. W tym pakiecie odblokujesz nowy komplet strojów, które możesz nosić jako pełen zestaw lub łączyć z innymi elementami.