Age of Water - Gold Edition Pack
Zawiera walutę w grze (3000 korków i 250 000 medalionów). Korki przydadzą się przy zakupie zasobów w grze od handlarzy oraz do naprawy statku, aby zapewnić sobie szybsze postępy. Medaliony z kolei pozwalają na zakup różnych dekoracji. Należy pamiętać, że w grze nie ma mikrotransakcji, a obie waluty można zdobyć tylko podczas rozgrywki. Zastępuje cztery domyślne podstawowe łodzie udoskonalonymi łodziami drużyny Barracuda i trzech zwykłych członków załogi członkami załogi drużyny Barracuda. – 3000 korków; – 250 000 medalionów (oprócz 20 000 medalionów z edycji standardowej); – ulepszona wersja załogi: skórka dla Alter Ego, Kitty Sark i Jacka Wiley’a.; – ulepszona wersja załogi: Alter Ego, Kitty Sark i Jack Wiley będą miały nieco inne umiejętności na wczesnych poziomach w porównaniu z podstawową edycją gry. Na późniejszych poziomach statystyki załogi obu edycji stają się takie same. – rozpoczęcie rozgrywki od łodzi pirackiej (zamiast pontonu); – lepsza łódź typu dory przyznawana jest w prologu po ukończeniu zadania „Nowa łódź”; – lepsze i wytrzymalsze łodzie (łódź Skadi lub długa łódź Sofiya) przyznawane są po ukończeniu zadania od szkutnika „Potrzebujemy nowej łodzi” (zamiast łodzi Njord lub długiej łodzi Sonja). Uwaga! Te dodatkowe łodzie (łodzie typu dory i Skadi oraz długa łódź Sofiya) będą dostępne do budowy w bazie.