Age of Empires III: Definitive Edition - The Complete History
W pakiecie The Complete History znajdziesz wszystko, co Age of Empires III: Definitive Edition ma do zaoferowania. Ten dostępny w atrakcyjnej cenie zestaw zawiera pełną wersję gry Age of Empires III: Definitive Edition oraz wszystkie wydane wcześniej dodatki, co daje łącznie 22 cywilizacje, 12 kooperacyjnych bitew historycznych, 8 w pełni udźwiękowionych kampanii i specjalne wyzwania w trybie The Art of War. Co więcej, pakiet obejmuje The Knights of the Mediterranean, najnowszą zawartość do pobrania, która wprowadza cywilizacje Włoch i Malty, nowy tryb gry Tycoon, 8 map historycznych i nowe osiągnięcia do zdobycia. – Age of Empires III: Definitive Edition – AOE III: DE – Cywilizacja: Stany Zjednoczone – AOE III: DE – Cywilizacja: Meksyk – AOE III: DE – The African Royals – Nowość! AOEIII: DE – Knights of the Mediterranean Poznaj całe Age of Empires III za niewygórowaną cenę.