Age of Empires III: Definitive Edition – podwójny pakiet: Stany Zjednoczone + Meksyk
Okryj Amerykę Północną z przeszłości dzięki cywilizacjom Stanów Zjednoczonych i Meksyku w Age of Empires III: Definitive Edition. Pakiet zawiera zarówno cywilizację Meksyku, jak i Stanów Zjednoczonych, oferując szeroki wybór nowej zawartości. Obie cywilizacje zawierają nowych odkrywców, 2 metropolie, 17 jednostek i 4 unikatowe budynki. W skład pakietu wchodzą również bitwy „Grito de Dolores” oraz „The Burning of the USS Philadelphia”. Dodatkowo obie cywilizacje wzbogacają rozgrywkę o nową mechanikę przechodzenia do kolejnych er pozwalającą rozwijać cywilizację poprzez wybór różnych stanów, które zapewniają specjalne karty dostaw i bonusy pasujące do różnych stylów gry. BONUS: dla posiadaczy cywilizacji Meksyku oraz cywilizacji Stanów Zjednoczonych odblokowana zostanie bitwa pod Queenston Heights w grze.