Age Of Empires II: Deluxe Add-On Bundle
Nadszedł czas, aby poszerzyć swoje wrażenia z gry Age of Empires II po obniżonej cenie. Pakiet Add-On Bundle dla Age of Empires II zawiera trzy dodatki, w tym Lords of the West, Dawn of the Dukes i Dynasties of India. A teraz czas na kolejną ewolucję. Age of Empires II: Definitive Edition jest już dostępne na platformach Xbox. Ciesz się nowym sposobem gry w jedną z najbardziej uwielbianych gier strategicznych na konsoli, w tym optymalizacjami do gry z kontrolerem oraz nowymi samouczkami, które szybko pozwolą ci rozpocząć zabawę. Dzięki ponad 200 godzinom rozgrywki, 35+ cywilizacjom i 1000 lat historii ludzkości, masz nieskończone sposoby na zbudowanie imperium i pokonanie wrogów! Kampanie kooperacyjne pozwalają tobie i znajomemu wspólnie walczyć o zwycięstwo lub możesz udać się do trybu online, aby rzucić wyzwanie innym graczom w 9 różnych trybach gry w dążeniu do dominacji nad światem. Ten pakiet Add-On Bundle zawiera: Age of Empires II: Definitive Edition - Lords of the West Walcz w Europie Zachodniej i na Morzu Śródziemnym w trzech nowych kampaniach i odnieś zwycięstwo dzięki czystej potędze militarnej, sprawności dyplomatycznej lub przytłaczającej potędze gospodarczej! Age of Empires II: Definitive Edition - Dawn of the Dukes Przemierzaj Europę Środkową i Wschodnią w trzech nowych kampaniach, przytłaczając przeciwników samą potęgą militarną i produktywnością ekonomiczną lub wysoce zdyscyplinowanymi i innowacyjnymi technologicznie armiami! Age of Empires II: Definitive Edition - Dynasties of India Walcz w Indiach w trzech nowych kampaniach, trzema zróżnicowanymi cywilizacjami Indii oraz mnóstwem nowych jednostek i budynków, co pozwoli ci pokonać wrogów nowymi możliwościami taktycznymi!