Age of Empires II: Definitive Edition – Górscy Królowie
Przygotuj się, aby wyruszyć w legendarną podróż, gdy w Age of Empires II: Definitive Edition pojawi się dodatek „Górscy Królowie”. Odblokuj bogatą historię i nieznane opowieści o dwóch niezwykłych cywilizacjach: Ormian i Gruzinów, i zanurz się w trzech wciągających nowych kampaniach: Tamary, Torosa Wielkiego oraz Ismaila. Poprowadź szarżę, stwórz imperia! Pobierz dodatek „Górscy Królowie” już teraz i podbij historię na nowo! Ormianie Odbuduj królestwo swoich przodków na górzystym terenie w pobliżu jezior Wan, Sewan oraz Urmia. Unikalnymi ormiańskimi jednostkami są łucznik kompozytowy, wykwalifikowany łucznik zdolny przebić nawet najtwardszy pancerz, oraz wojowniczy kapłan, jednostka piechoty, która może walczyć i leczyć sojusznicze jednostki. Gruzini Stwórz trwałe królestwo w cieniu gór Kaukazu i wykorzystaj nierówny teren na swoją korzyść, odpierając niezliczone inwazje wrogów. Unikalną jednostką Gruzinów jest Monaspa, waleczna jednostka kawalerii, której siła rośnie wraz z liczebnością. 3 nowe, porywające kampanie Dojście do władzy Tamary Wychowana na opowieściach o Dawidzie Budowniczym, młoda i porywcza Tamara wstępuje na tron swojego pradziadka z misternymi planami dla swojego tętniącego życiem królestwa. Szybko jednak przekonuje się, że posiadanie takiej władzy to coś więcej niż tylko kwestia dziedziczenia. Czy pierwsza królowa Gruzji może pokonać sceptyków i pozostawić po sobie ślad, który przetrwa długo po jej śmierci? Toros Wielki Maleńkie królestwo Armenii Cylicyjskiej leży pomiędzy wrogimi imperiami, a panująca w nim rodzina znajduje się w bizantyjskiej niewoli. Kiedy książę Toros ucieka, wyrusza na niebezpieczną kampanię, aby wyzwolić swoją ojczyznę, ale mściwi Bizantyjczycy nie są jego jedynymi wrogami. Turcy seldżuccy również pożądają tego regionu, a bezwzględny frankijski krzyżowiec realizuje własne plany na południu. Ismail W rozdartej wojną Persji niezwykle uzdolniony sierota Ismail przewodzi tajemniczemu Zakonowi Safawidów! Czy ten charyzmatyczny wizjoner położy podwaliny pod jedno z najznamienitszych imperiów świata islamskiego, czy też jego mania wielkości doprowadzi do jego ostatecznego upadku? Dodatek „Górscy Królowie” do Age of Empires II: Definitive Edition oferuje nieskończone godziny wciągającej rozgrywki, strategicznych podbojów i niezapomnianych opowieści. Zapewnij sobie miejsce wśród legend i weź udział w najbardziej epickich momentach historii.