Dostosuj swoją ikonę gracza za pomocą nowych, fantazyjnych animacji! Oto gratka dla tych, którzy chcą odświeżyć to, jak się prezentują i wesprzeć rozwój gry. Zawarte w pakiecie ikony nie zapewniają żadnych korzyści i są wyłącznie kosmetyczne. Cudowne ruchome arcydzieła Joanny to kolekcja ośmiu animowanych i inspirowanych historią dzieł sztuki oddających różnorodność wszystkich ziem.