Dostosuj ikonę gracza za pomocą nowych animowanych opcji! Dla tych, którzy chcą odświeżyć swoją prezencję i wesprzeć rozwój gry, ikony nie zapewniają żadnych korzyści i pełnią tylko funkcję kosmetyczną. Beczka marynowanych towarów Barbarossy zawiera wspaniały wybór ośmiu animowanych dzieł sztuki, jak również elementy logiczne Age of Empires i inne memy.